Syndar i påsk!

publicerat i Jag;

Ja nu har jag verkligen gått all in och igår åt jag både godis och chokladtårta! Gott var det men lite ångest idag, var iofs ut och sprang igår men jag brände ju definitivt inte lika mycket kalorier som jag åt! ;)

Började dagen igår med att röja, plocka och städa, vädrade täcken och rensade bland alla miljoner skor vi har. Fick ihop en hel påse som ska märkas och lämnas ut till klädbytardagarna. Har massvis med både kläder och leksaker som jag ska lämna in, så det måste jag ta tag i den här helgen.
Är ju bra att få lite rensat och samtidigt få in någon krona!

Efter jag städat och sprungit min runda så var vi ut till min mamma och pappa och åt påskmat. Hela klanen var där, 13 pers m alla barnen! Full rulle och mycket ljud men trevligt som sjutton! :))

Avrundade kvällen med lite Lets Dance när vi kom hem men jag fick titta själv eftersom G somnade i soffan... Han var lite trött! ;)

Kommentera inlägget här :