Ebay

publicerat i
Såg ett kort igår på Instagram på ett par så sjukt snygga boots och var tvungen att fråga tjejen som la upp bildne var hon köpt dem.
Det visade sig att hon hade köpt dem på Ebay och att det såldes många sådana boots där!
Så jag var tvungen att surfa in där idag, ska tilläggas att jag knappt aldrig varit inne på ebay men jag visste vad märket hette så då var det inte så svårt att hitta.
Så nu, (hoppas jag om jag inte blivit lurad....) är dessa snygga på väg hem till mig!
 Weide heter märket och jag gav 230:- med frakt!!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

De var så snygga!
Vet inte om jag vågar beställa på eBay :)
Ska fundera.....

Svar: Gört! ;)
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kan du inte lägga upp en bild sen när de kommit?

Svar: Absolut! Hoppas på nästa vecka!
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :