Att må sådär...

publicerat i
Ja denna förkylning....eller om det är pollenallergi...eller en kombination....vad det än är så är det dryyyygt! Hes, snorig och hostar...och trött!!
Igår orkade jag bara jobba fram till lunch och sen gick jag hem...idag har jag tänkt orka hela dagen och imorgon jobbar vi ju halvdag och sen är jag ledig fredag så då hoppas jag på att jag kryar på mig under ledigheten.
 
Har inte tränat på en vecka och abstinensen kryper ordentligt i kroppen kan jag lova...och precis som vanligt så går mina matvanor åt fanders också när jag inte kan träna och mår sådär...
Då tar jag det som en ursäkt att trycka i mig allt onyttigt jag kan hitta....blir så jäkla trött på mig själv...
 
Igår var det ju varmt och skönt så mina favoritbrallor just nu fick lov att göra mig sällskap till jobbet!
 
Eastern pants från Lola i kombination med lola linne och top från Gina Tricot.
 
 Hmmm suddig bild men ni får kisa ; )
 
 Lite filtrerad bild men jag har faktiskt lyckats få lite färg i ansiktet.
 
 
Nya Converse fyndade på Ellos till halva priset!
 
 
 
Idag efter jobbet så ska jag hem, hoppa i mina mjukisar, laga lite mat och sen tänkte jag inte göra så mycket mer! Kanske spela lite spel med barnen, göra läsläxan med min stora kille och göra upp lite planer inför ledigheten. =)
 
Avslutar med dagens outfit!
 
Honey sweater från House of Lola och under vitt linne (lola) och så mina kära Please jeans.
 
 
 

Ha en fortsatt bra dag! ♥

Kommentera inlägget här :