Fundering

publicerat i
Är det inte konstigt att somliga vänner omnämns som vänner och andra som underbara vänner? 
Att man ibland bara tas för given och aldrig får någon omtanke? 
Ibland så tänker jag att jag borde lägga ner och inte bry mig utan släppa sånt som gör mig ledsen utan fokusera på de vänner jag har som bryr sig och min familj som jag älskar.. 
Mitt stora problem är att jag funderar för mycket och tar åt mig och blir ledsen när folk inte behandlar mig så som jag behandlar dem..


Annars är det Valborg och regnar och vi äter tacogratäng och myser i soffan. Blir ingen brasa för oss idag! 

Imorgon är vi lediga allihop och vi har inga planer egentligen. Får se vad som händer, känns rätt skönt att bara ta dagen som den kommer! 

Idag fick jag med mig 2 tjejer från förskolan. Vi tog en promenad och kollade på hästarna som finns bakom huset och sen var de ute och samlade nyckelpigor. :)





Iaf nöjd med att jag fått en del färg! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syster:

Gumman! Jag vet... Vi känner & grubblar för mycket. Det finns något fint & bra i det med. Även om det blir jobbigt för oss emellanåt. Jag älskar dig! <3

Svar: Älskar dig med ❤️
Marita

2:a kommentar, skriven , av Eva`s blogg:

God morgon ...ja tyvärr så kommer det alltid att vara att det man ger får man inte tillbaka men oavsett så är jag så alltid sen får andra må sämre om dom är mindre trevliga mot sina medmänniskor :) skall titta runt på din blogg ha en ljuvlig dag kram på dig

Svar: Hej!
Visst är det så! Kul att du hittat hit! :) Välkommen!
Kram kram
Marita

Kommentera inlägget här :