Intervju

publicerat i Barnen, Jag, Vardag;
Japp så var det dags för intervju!! 
Detta blev outfiten för dagen




Lola upptill och mörka jeans på benen. 

Intervjun gick bra! Ska få besked nästa vecka så nu är det bara o vänta. 

Annars så är jag tokförkyld.... Trodde det var allergi så jag åkte iväg och tränade box igår, stentufft pass, och det var nog det som var droppen. Är tvärtäppt och hes :(( 
Så innan jag åkte iväg imorse så blev det en promenad i skogen med Sigge istället för backpasset jag tänkt köra,,





Älskar skogen och spåret som är precis bakom vårt hus. 

Jag hade tagit ledigt från jobbet hela dagen idag så jag hämtade barnen när jag kom hem och middagen är redan fixad! 
Ska dra iväg på träff om någon timme så det är skönt att hinna träffa barnen en stund också. ❤️









Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Det kanske var tur i oturen att det var förkylning och inte allergi. Krya på dig!
Din dagens, det var den kavajen jag menade, så fin!!!
Kram

Svar: Tack och tack! :)
Marita

2:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Härligt med skogen bakom knuten. Vi har en tallbacke precis bredvid vårat hus och det är så härligt. Det är också ett gravområde så vi kommer aldrig få några grannar på den sidan heller.
Är det snygga linnet från Lola?
Håller tummen för att du får en positivt besked från intervjun :).

Kram!

Svar: Japp Lola linne :)
Marita

Kommentera inlägget här :