Välbehövligt...

publicerat i
Åh vilken skön em/kväll det blev! 
Har ju haft ångest som ni märkt för att jag inte kan träna men ikväll bestämde jag mig för att släppa all ångest och bara stressa ner... 
När jag hämtat barnen så gick jag och Moa en sväng i skogen m Sixten. 
Hon hade tappat sin första tand idag och var såååå stolt över det! Så vi pratade om det och om allt annat mellan himmel och jord, fattar inte riktigt att hon blivit så stor..

Sen gjorde jag läxan m Filip och passade på att prata lite m honom i lugn och ro och fråga om hans dag. 
Inte så ofta som det är så lugnt hemma som det var idag, inget bråk och tjafs alls mellan dem. SÅ skönt! 
Som grädde på moset så kom G hem tidigt från jobbet och vi åt kvällsmat tillsammans hela familjen. Det händer ju nästan aldrig!! 
Sen hjälptes jag och G åt med att plocka undan, dammsuga, vika tvätt och bada Moa. 
Märkligt vad fort det går när man är 2!! 
Hann t  om sitta och gosa i soffan en stund med barnen. 
Kändes verkligen som att jag laddade batterierna ikväll! 
Nu är det bara 4 timmar jobb kvar imorgon och sen är det långledigt!! 
Sköööönt!! 

Kommentera inlägget här :