Att ha fått lugn i själen..

publicerat i Jag, Träning;
Imorse vaknade jag som vanligt tidigt men för ovanlighetens skull så kunde jag somna om och sov i 1,5 timme till - sååå skönt! 

Efter frukosten så drog jag på mig träningskläderna och de nya broddarna och sprang en sväng! Det var alldeles lagom kallt och friskt ute så det var riktigt skönt även om kroppen kändes tung. Men 7,5 km blev det iaf, på ren vilja!! 



Sen in och byta om för att ta med mig barnen och åka ner till ishallen och åka skridskor med barnen. 





De tyckte det var jätte roligt och var verkligen superduktig och skönast av allt var att de inte gnällde någonting! 
Vi var kvar i en timme och sen mötte vi upp pappan för en lunch på stan. 

Sen hem och jag tog en sväng i skogen med Sixten innan vi duschade allihopa. 
Passade även på att inviga de nya oljorna och salvorna så får vi se om de hjälper men än så länge känns de bra och jag har inte reagerat på ansiktsoljan som jag var lite orolig för. 
Den innehåller nämligen aloe vera som jag har reagerat på några gånger förut. 



Resten av eftermiddagen tillbringade jag med att fortsätta rensa i min garderob, städa Moas rum ( vi rensade bort en hel sopsäck med saker...) och åka iväg till nya gymet en sväng som hade öppet hus. 
Superfint blir det där och jag längtar verkligen tills träningen kommer igång på allvar. 

Imorgon är det nyårsafton och jag tror att det blir en löptur på morgonen och sen ska jag iväg och gratta en kompis som fyller år. 

Ha en fortsatt bra kväll och ett Gott Nytt 2015!! 😃😃

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Gott nytt år till dig också!
Hoppas du får ett bra avslut på 2014 och ett bra 2015 👍♥️

Med förhoppning om ännu ett bloggande år med många tankar, trevliga som otrevliga. Många tips och inspiration av kombinationer a la Lola 😃
Det ser jag fram emot!
Ta hand om dug och njut av ledigheten med lugn och några till sovmornar...

Gott nytt år! 🎉
Kram Lollo

Kommentera inlägget här :