Att haft en skitdag...

publicerat i Jag;
Min mysiga hemma dag blev allt annat än mysig...... Säger bara som så att mina barn har varit billiga idag....,

Enda utflykten var när jag var iväg och hämtade lite salvor och oljor som jag köpt av en tjej här i stan som kokar egna salvor/oljor. 
F har ju riktigt svåra exsem och jag vill prova något annat än de receptbelagda salvorna som vi använt i över 2 år nu..


Köpte även en ansiktsolja till mig som man ska använda till rengöring, får se vad jag tycker om den. 

Nu hoppas jag att barnen somnat så ska jag ta och krypa upp i soffan med en bok och en B&J. 
Snart nytt år och nya tag...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Hoppas du fick en bättre tisdag. Märker på tvillingarna hemma här att de börjar vara rastlösa. Imorgon får det bli en utedag 😊. Är du sugen på den mörkar remixen?
Kram.

Svar: Mycket bättre dag idag 😊
Har fått tag på en ljus remix nu! 😊👍
Kram
Marita

Kommentera inlägget här :