På väg!

publicerat i House of Lola, Jag;
Sitter på tåget till Stockholm för att tatuera mina ögonbryn igen, hoppas på att det sitter längre denna gång för nästa gång betalar inte landstinget och det är inte gratis direkt...

Fick reda på igår att man kan få ersättning från sin försäkring och från Försäkringskassan för att man har Alopeci. Kollade försäkringen igår och de menade på att jag skulle ha anmält det direkt när jag fick diagnosen och inte nu men hon skulle kolla upp mer och återkomma. FK har jag inte hunnit med än, vore ju trevligt om man kunde få tillbaka lite pengar för det blir ju en del pengar man lägger ut. 

Bjuder på en dagens som jag knipsade bild på innan jag åkte från jobbet! ;)






Lola kjol, Lola tights, H&M jeansskjorta och Hasbeens på fötterna. 



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Snyggt som vanligt :)
Lycka till med tatueringen, gör det ont?!
Kan du maila ditt kontonummer igen, har städat mailen.....
Kram

Svar: Tack! Jo det kändes men inte så farligt. :)
Jag mailar igen!
Kram
Marita

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Gör du ögonbrynen hos en vanlig tatuerare eller hur funkar sånt?
Kram

Svar: Nej det gör man på en specialklinik som gör kosmetiska tatueringar.
Marita

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Aha!Hur länge har du haft din sjukdom eller vad jag ska kalla det?
Kram

Svar: Ja det är en sjukdom som heter Alopeci och jag har haft den till och från sen jag var 17, så 20 år nu.
Marita

4:e kommentar, skriven , av kim.:

Snygging!

Svar: Tack ❤️
Marita

Kommentera inlägget här :