Snart sportlovsledigt!

publicerat i
Onsdag, sovit lite bättre inatt och känner mig lite piggare men jag hoppar träning idag även om det känns surt eftersom det är mitt favoritpass men jag måste bli bättre på att lyssna på min kropp istället för att bara köra på och sen bli helt slut..
 
I söndags när jag var iväg och tränade så hade tjejen som ledde passet ett par riktigt coola haremsbyxor och så råkade jag snubbla över en annons på FB som länkade till en nätshop som sålde likadana ( tror iaf att de är likadana) så jag klickade hem ett par! Kommer förmodligen inte sitta riktigt lika snyggt på mig som har ett antal kilon mer men jag kan väl prova iaf! ; )
 
 
 
Som sagt vi får väl se hur de sitter! ; )
 
Idag släpper iaf House of Lola sitt första nyhetspaket för säsongen och en av de fina grejerna är den här underbara 7 flowerdress.
 
 
Riktigt somrig och fin klänning!
 
Själv så jobbar jag idag och sen halva dagen imorgon innan jag också är lite ledig, ska bli så skönt! Har känts lite tungt att gå upp själv på morgonen och åka iväg när resten av familjen ligger och snarkar.
 
Dagens idag blev en mjuk och gosig velourklänning från House of Lola och så ett par Leopartights från Lindex.
 
 
 
 
 
 
 
Ska strax iväg och klippa lite i nya peruken så den blir lite mer formbar!
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittade en fin ring från Edblad på Tradera häromdagen som jag klickade hem, blev så nöjd med den och den fick blinga till det på handen idag!
 
 
 
Close up på min rynkiga hand också fick ni! ; )
 
Här en bild från Tradera där man ser lite bättre hur den ser ut.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kim.:

Så fin den nya peruken är och ringarna!

Svar: Tack!
Marita

Kommentera inlägget här :