Superfredag!

publicerat i Jag, shopping;
Ja shit vilken bra dag det blev! Har hunnit med allt jag hade på agendan och lite till! 
Kom hem lite sent igår eftersom tåget var försenat och som alltid när jag varit till Stockholm så var jag helt slut, var väl kanske lite anspänning som släppte också. Alltid nervöst när man inte vet hur det blir men jag är supernöjd!! Kommer att bli ännu bättre när det är helt läkt, nu svider det fortfarande och jag var glad att jag hittade en tub Helosan här hemma igår kväll...





Lite mörka nu men blir bättre när de läkt.

Började dagen med att städa här hemma och då invigde jag de nya haremsbrallorna, så sjukt sköna!! Och snygga!! 

Kanske bättre ändå utan raggsockorna ;)

Vid lunch hade jag städat färdigt och då drog vi till Örebro och Lek och buslandet. Där fick barnen leka av sig i ett par timmar och jag fick känna efter hur det var med förkylningen genom att klättra runt med Moa därinne. 
Har ju inte tränat på hela veckan för jag har känner mig tidig så nu kryper det i kroppen. 
Efter lek och bus åkte vi vidare till Marieberg för att hämta ut mina nya glasögon och G skulle köpa ett par jeans. 
Jag blev riktigt nöjd med brillorna, ett par Ray Bans! 


Hann med lite snabb skoshopping också på Skopunkten, ett par till mig, ett par till Filip och ett par till Moa. Moas par fick vi på köpet, perfekt! 
Sen hem och jag gick en långpromenad med Sixten, skönt med lite frisk luft! 
Nu ligger vi i soffan och ska kolla på film, som sagt - en bra dag! :)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Härlig fredag och vad fin du var i nya glasögonen. Tycker också att du är så fin i nya frisyren.
Här är det också träningsabstinens. Har haft en fullspäckad vecka med annat och prioriterar bor träningen :(. Helt fel då det är den som borde gå först med tanke på hur bra jag mår av den....

Kram och hoppas du får en fin lördag!

Svar: Tack och tack! :) Hoppas du också får en bra fredag.
Marita

Kommentera inlägget här :