Intervju!!

publicerat i House of Lola, Jag;
Idag tog jag ut flex från jobbet för att åka iväg på en anställningsintervju! 
Lite pirrigt innan men jag tror det gick bra, nu är det bara att vänta och se vad jag får för svar! 
Efter mötet så hade jag en lunchdate med min man, riktigt mysigt! 
Händer inte så ofta att vi kan luncha ihop och att sen få göra det utan barn!! Bonus ❤️

Dagen till ära hade jag en ny kavaj från Lola på mig






Riktigt snygg i grått med silverknappar och silvriga ränder på armen. 

Matchades m vit t-shirt och mina Pleasejeans.

Svängde förbi myrorna på vägen hem och köpte ett Trivial Pursuits spel för 65:-, perfekt!! 
Hämtade barnen tidigare och sen har jag tillbringat halva kvällen med att hänga upp nya kollektionen på galgar och märka med prislappar


Ett riktigt pilljobb! 


Men nu är jag nästan färdig och har provat igenom hela kollektionen också! 


Cardigan med olivgröna ränder






 

Otroligt mkt snyggt fanns det i denna kollektion!! Blir en beställning imorgon bitti! ;)

Nu är det sovdags!!! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Vad spännande med anställningsintervju. Håller tummen för att du får ett bra besked.
Kul med en ny kollektion. Ska titta lite och återkommer om jag hittar något att beställa :)

Önskar dig en fin fredag!
Kram

Svar: Tack!
Ja gör det! :)
Detsamma!
Kram
Marita

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Åh spännande med intervju!
Massa fina kläder

Kram

Kommentera inlägget här :