Nyfrisserad!

publicerat i
Ja igår kom ääääääntligen min nya peruk!! Jag bestäler ju alltid från USA och den sidan jag brukar beställa av är supersnabba men nu hittade jag samma modell som jag brukar köpa mycket billigare och dessutom fraktfritt på en annan sida så då chansade jag och byta. INTE bra! Tog jättelång tid...de har inte svarat på mina mail och så skickade de inte med UPS som de brukar göra.
Men själva peruken är jag supernöjd med, lite ljusare nu till sommaren som jag brukar bli! =)
 
Idag var jag dessutom ner till min underbara frissa som fick fixa till det sista.
 
 
Känns som att hela familjen blir lite upppiffade den här veckan, Sixten trimmades i måndags, G klippte sig igår och på fredag ska Filip iväg och bli lite snaggad.
 
Imorgon är det ju Kristi Himmelfärd och lite ledigt och jag ska börja dagen med att springa ett 6 kilometers lopp, är inte speciellt taggad inför det men det ska väl gå. Har ju inga förhoppningar om någon supertid dock och speciellt inte eftersom jag har en begynnande träningsvärk i låren efter gårdagens pass i backen.
Sjukt att det kan vara så jobbigt att springa uppför en backe!! Hade mjölksyra redan efter ett par minuters löpning...
Men det är ju skönt efteråt iaf! =)
 
Idag så är det lite plock hemma som står på agendan, G har prioriterat att hålla på med trädgården för att försöka få ordning där och jag har inte hunnit med inomhus så att det ska jag väl roa mig med ikväll.
 
Efter loppet imorgon så ska vi ta oss iväg till Örebro och handla examenskläder, har siktat in mig på Lager 157 i första hand där jag tänkte hitta någon snygg tröja till F och kanske en klänning till M så får vi se om jag får med mig mannen till Marieberg och IKEA kanske! ; ) Beror väl på vad han är på för humör.
 
Fredag ska ju jag jobba =( men direkt efter jobbet ska jag cykla hem till en kompis och få mig ett glas vin! =) Trevligt värre!
 
Avslutar med en dagens som vanligt och idag var Lola tillbaka! ; )
 
 
 
 
Lovely Lola skirt, randigt singlet och en kofta från H&M. På fötterna ( som inte syns) sitter det ett par grå Converse.
Puss på er! ♥

Kommentera inlägget här :