Att få ändrade planer..

publicerat i
Igår så var planen att jag efter jobbet skulle hämta upp M och så skulle vi åka till badhuset för hennes sista simskola för terminen, de skulle simma klädsim, få diplom och glass.
 
Men kl 14 ringer det på min telefon och jag ser på displayen att det är från fritte så då förstod jag genast att det var något som hänt! Då har halkat och slagit upp knät ute på rasten =( Det var ordentligt djupt men som tur var så var skoldoktorn på plats hos skolsköterskan så han tittade på det och gjorde rent såret ordentligt.
Så när jag kom dit så satt det en blek och ledsen tjej i frökens knä...pluttan ♥
 
Så istället så blev det en myskväll hemma med tacos, vi möblerade om lite i hennes rum och så gosade vi i soffan.
jag skulle egentligen ha hunnit iväg och kört ett pass crossfit nu när vi inte åkte till badet.
Men jag har verkligen inte haft någon ork alls de senaste dagarna, känns som att jag skulle kunna sova en vecka för att försöka få lite ny energi.
Jag vet ju att det oftast är skönt bara man kommer iväg men nu känns det som att min kropp försöker säga mig något, det svider och kliar i ögonen, mina värmeexem har blossat upp igen och jag känner mig allmänt hängig i kroppen.
Inte direkt sjuk men inte heller frisk....vet inte vad det är...
 
Så en kväll i soffan framför brasan kändes helt ok.
 
Har även klickat hem de sista julklapparna, passade på när jag ändå hade en rabatt kod på ellos som gav 25% rabatt på hela köpet.
 
Så förutom julklapparna så blev det ett par mjukisar med lite häng till mig
 
 
 
Svårt med storleken bara men jag hoppas att dessa blir bra.
 
 
Ett par coola tennisskor!
 
Dags att fortsätta jobba och kanske bli klar med det jag inte hann med igår eftersom jag fick kasta mig hem i all hast.
 
Idag jobbar G hemifrån så då behöver jag inte hämta M på fritte och kanske är tvätten vikt och maten står på bordet när jag kommer hem.....eller inte! ; )

Kommentera inlägget här :