Att ha investerat lite!

publicerat i
Ja jag fick min lönespec från Lola igår och insåg att det fanns utrymme att investera lite i lite onödiga, fina saker!
 
Så igår kväll så fixade jag först iordning en sån här snygg poster från printasquare
 
 
Du väljer alltså ut bilder från ditt instagram som sen trycks upp på en poster.
 
 
Finns med svart eller vit bakgrund, jag valde vit. Ska hitta en snygg ram att rama in den med också.
 
Sen så har jag länge gått och suktat efter ett fint halsband från Astrid & Agnes och nu slog jag til.
Jag velade mellan dessa 2
 
 
 
 
 
 
Men det blev det understa till slut. Tänker att det blir snyggt till en enkel svart klänning eller blus!
 
Dagens sista investering är ett par budget-lidr. Jag har ju suktat länge över orginalet men prislappen har avskräckt...2000:- för ett par skor är i saftigaste laget tycker iaf jag.
 
Så jag har spanat på dessa hos Fannymichel men varit osäker över storleken och över hur de är i materialet.
 
 
Men idag så såg jag dem på "på riktigt" på en tjej och då slog jag till så nu är de på väg hem till mig! =)
 
Annars så är det torsdag...lite ovanlig torsdag då jag unnade mig lite sovmorgon och en vilodag från träningen. Hade egentligen tänkt springa imorse men var så grymt trött när klockan ringde att jag stängde av och somnade om...inte likt mig för fem öre men skönt!
Ikväll är det Lola träff igen, känner att det är lite väl tufft att ha 3 träffar på en vecka ( har en till på söndag) men efter denna vecka så har jag ett litet break iaf så det ska bli skönt!
Dagens idag blev Lola all over som den brukar bli när jag ska iväg på träff och dessutom så ser jag till att ha lager på lager så att jag kan ta av mig utan att behöva stå naken framför gästerna. ; )
 
Lite mörk bild men det är iaf Make a wish skirt och svarta leggings nertill och upptill linnet i loveopard powder och den svarta Fancy Frances top.
 
 

Ha en fortsatt bra dag! ♥

Kommentera inlägget här :