Att ha klarat av början på veckan!

publicerat i
Jag gruvade mig ju verkligen i helgen för inledningen på den här veckan... Tandläkaren i måndags, hade ju själv ringt och bokat tid för att laga det jag trodde var ett hål så det var inte bara en vanlig undersökning som är illa nog.. Men när jag kom dit och min underbara tandläkare hade grejat runt en stund så konstaterade hon att det inte var något hål utan jag behövde bara slipa lite på en tand för att justera bettet.
Jag hade bitit snett och förmodligen belastat en tand för hårt och det var det som gjorde ont! Glad för det blev jag då jag verkligen avskyr att laga tänder...brrr....
 
Nu ska jag iofs tillbaka om en månad och kolla så allt ser bra ut och då ska vi göra en vanlig undersökning också men nu kan jag iaf vara lungt fram tills dess.
 
Igår var det så dags för ont-i-magen sak nr 2, jag skulle på utvecklingssamtal med Filip.. Hans fröken är ju...märklig...för att uttrycka mig milt så jag var lite orolig för hur det skulle bli. Men vi höll oss till rent skolmässiga frågor, så det gick över förväntan bra. Förutom att F började gråta vid ett tillfälle men det gick snart över...han är ju lite känslig också min lille prins ♥
 
Min stora, lilla kille som har så mycket funderingar i sitt huvud som snurrar runt ♥
 
Sen på kvällen igår så hade jag visning hos min granne, jag var väl inte jättepeppad och rätt trött också eftersom jag gick upp tidigt igår för att hinna springa min runda innan jobbet.
Men när jag väl var på plats så blev det en riktigt trevlig kväll, mycket folk blev det och alla handla på bra så jag slog försäljningsrekord!! Sålde för drygt 21 000:-!! Roligt!!
 
Idag är det onsdag vilket betyder simskola för Moa och jag ska passa på och simma under tiden, har fortfarande ont i mitt knä så jag försöker träna saker som inte belastar det för mycket.
 
Avrundar med en dagens också!
 

Lola allover! Heroic top i svart upptill och lilla Lola älvan i stål
 
 Nertill de underbart sköna Starstruck pants i loveopard green. Nya favoritbyxorna! =)
 
 
 
Dags att ta tag i resten av dagen och längta tills jag får landa i soffan ikväll om sisådär 9 timmar.....pust!

Kommentera inlägget här :