Att ha söta värdinnor!

publicerat i
Igår var jag iväg på en visning igen! Alltid lite segt när man sitter hemma vid matbordet med magen full med mat och regnet öser ner utifrån att hitta energin att resa sig upp och ta sig ut i bilen!
Dessutom så gillar jag inte att köra bil när det regnar och är mörkt - sviter från en krock jag var med om när jag var au-pair i USA för många år sen.
Men fram kom jag och träffen var på en arbetsplats och ingen vanlig arbetsplats utan ett lasarett i grannstaden!
Det är ett jättehärligt gäng med kvinnor som jag varit hos förut och de hjälper mig att bära och kånka på mina tunga väskor och är bara SÅ trevliga!
 
När jag var på plats med alla saker som hade jag några minuter över och hann med att fika lite och som den gulliga värdinnan hon är så kom hon ihåg att jag varken dricker kaffe eller te och hade köpt en coca-cola zero till mig som jag sippade på under visningen.
 
Så här fin anmälningslista hade hon dessutom knåpat ihop
 

Så jag hade en riktigt trevlig kväll och så blev det bra försäljning också som grädde på moset! =)
 
Idag är det onsdag och det innebär badhuset för mig och M, hon ska på simskola och jag passar på att simma lite under tiden. Rätt skönt att bryta av löpningen med något annat!
Hinner tyvärr inte med några pass denna vecka så då får jag försöka hålla igång på egen hand - lite trist..
 
Dagens idag blev lite panik då jag stod i pyjamas och borstade tänderna när det var 10 minuter kvar tills det var dags att åka, så det blev helt enkelt det som fanns närmast till hands!
 

Enter top i loveopard powder från Lola
 
 
Grå please kopior från KappAhl.
 
 
 
Hej på er!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Snygg outfit!
måste nog kolla in hol nu, det finns en heldel fint där.

Ha det gott!

Kommentera inlägget här :