Att ha tankat energi!

publicerat i
Igår kväll så fick jag besök av min kära syster och gudson! En riktig bonus eftersom de bor i Stockholm och vi sällan hinner ses överhuvudtaget, nu var det extra länge sen eftersom det har varit så sjukt mycket saker inplanerat de senaste helgerna.
Men nu är hon ledig och då passade hon på att komma över en sväng, kändes som en jättelyx att bara få ett par timmar ihop en vanlig, tråkig måndagskväll!
 
Jag gräddade pannkakor och jag hade lite hjälp av de här 2 sötnosarna som var hejarklack på bänken! ; )
 

Efter lite prat, mat och barnkaos så hamnade 2 av barnen här en stund innan det var dags för syster och barn att åka hemåt och för mina barn att sova!
 

Lite guldkant på en regning, tråkig måndag i Oktober! ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syrran:

Tack för att jag också fick tanka! ❤️

Svar: Alltid! <3
Marita

Kommentera inlägget här :