Helt annorlunda men mycket bra ändå!

publicerat i
Jag hade ju en fullplanerad helg som skulle innebära Lola visningar för hela slanten. Började i torsdags när jag var hos en kompis i Köping och hade visning, fortsatte sen med en mysig kvällsvisning i fredags hos en god vän. So far so good... 
Sen skulle jag ha åkt till Fagersta igår och haft visning hos en ny värdinna men hon hörde av sig i fredags kväll och var tvungen att ställa in eftersom hon inte fick ihop gäster. Trist men ändå rätt skönt att slippa åka då det är en bra bit att köra..
 
Istället startade jag dagen med en promenad med en kompis som jag inte träffat på alldeles för länge, mysigt , fortsatte med lite styrketräning när jag kom hem och ändå hade träningskläderna på mig! ;)
Efter det så åkte vi upp till badet hela familjen, jättelänge sen vi gjorde en gemensam utflykt bara jag, G och barnen så det var jättemysigt! Som bonus så var det väldigt lite folk där, alla var väl och shoppade upp lönen på något köpcentrum! 
 
Avrundade sen lördagen med en spontan middag hos en annan god vän som jag inte heller träffat på alldeles för länge sen! En mycket bra lördag med andra ord!! :)
 
Idag skulle jag också ha varit iväg på visning men även den värdinnan blev tvungen att avboka då hon inte fick ihop gäster, också tråkigt men samtidigt så är det ju inte roligt att åka iväg på träff och inga dyker upp eller handlar. Det är ju ändå min fritid jag offrar när jag åker iväg.
Så istället blev det en skön soft söndag, barnen har lekt med kompisar, G har tvättat bilen och röjt i trädgården och jag har städat, tvättat, tränat, varit ut till Dollarstore och gått en skön promenad i skogen med Sigge.
En riktig ladda-batterierna dag! :)
 
Underbart med skogen bakom knuten!
 
Avrundade sen söndagen med ett pass crossfit, just nu är vi i en tillfällig lokal och där är det minst sagt skitigt så man är så här snygg när man kommer hem ;)
 
 
 
Skönt med en lugn helg eftersom starten på nästa vecka är tung...imorgon ska jag till tandläkaren och laga hål och på tisdag ska jag på utvecklingssamtal i skolan med F's konstiga fröken......blääää! 
Torsdag är det kurs hela dagen och föräldramöte på kvällen och sen nästa helg så är det (än så länge) 3 träffar inplanerade! 
Får hoppas att de blir av iaf! 
 
Nu nu blir det soffan och Tv4play - Hela Sverige Bakar! 
 
Ha en skön kväll allihopa! 
 
 

Kommentera inlägget här :