Hitta sin stil!

publicerat i
Den här säsongen är det verkligen min stil på kläderna i Lolas kollektion! 
Har kommit hem från en visning nu ikväll och det är lätt att sälja när alla faller handlöst för kläderna 😊
Jag blev tvungen att beställa lite till mig själv samtidigt! 
Ett par byxor, en top och en klänning till Moa blev det! 

Imorgon är det sovmorgon och ledig dag och jag och barnen ska åka till Örebro och shoppa vinterkläder...tråkigt men nödvändigt! 
Hoppas på att hinna kika lite i butikerna till mig själv också 😁

Nu sovdags! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Hoppas ni hade en trevlig och givande fredag i örebro. Skönt när man fyllt på klädförråden :).

Önskar dig en fin vecka och hoppas ni har lite lugnare med höstrugg än vad vi har. Hua, vilket väder....
Kram!

Svar: Ja det var fullt ös men nu är vinterkläderna klara! *pust*Här blåser det och regnar också men jag hoppas på bättre väder tills imorgon så jag kan ut och ta min morgonrunda igen!
Ha en bra vecka du med!
Kram
Marita

Kommentera inlägget här :