Ny frisyr!

publicerat i Jag, Peruker;
Har under en längre tid varit rätt less på att jag beställer samma stuk på peruker hela tiden men det är inte så lätt att veta att den man beställer blir bra. Och så är det ju ändå en del pengar som jag lägger ut när jag köper peruker.
Jag gjorde ett försök i somras att förnya mig men den jag fick hem var horribel och jag fick se mig blåst på de 1000:- som den kostade...=(
 
Nu gör jag ändå ett nytt försök och hoppas på att detta ställe är seriösare.
 
Så här ser den modellen ut som jag beställt nu.
 
 
 
 
Lite sådär lagom busig som jag gillar och luggen tänker jag att jag kan dra åt sidan om jag tröttnar på att ha hel lugg vilket jag misstänker att jag kommer att göra.
Så håll tummarna nu att den är lika fin på riktigt som på bilderna för nu är den betald och på väg!
 

Kommentera inlägget här :