Att ha en lite upp och ner vecka...

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag;
Ja det är ju påskvecka och barnen har påsklov och som vanligt så har jag och G pusslat lite för att de ska få vara lediga så mycket som möjligt.
Så i måndags tog jag ut flex och var hemma, kändes inte som att jag var så ledig dock eftersom jag flängde runt hela dagen... Lämna barn hos kompisar, iväg och träna, hem och ut med hunden, duscha, kasta i mig lunch, lönesamtal per telefon med min konsultchef, barn + kompis kom hem, kompis till mig+ barn kom över och fika, skjutsa hem kompis, handla, hämta hem F....dö i soffan....
 
Fick iaf några saker fixat som att hämta ut paket med tavelramar till mina affischer som har väntat på att få komma upp ovanför soffan, hämtade ut Lola och Blingo paket.
 

Rosa byxor (Blingo) och rosa top ( Lola) - har nog aldrig haft så mycket rosa kläder som jag har nu!
 
 
Färgerna matchade ( lite oväntat) riktigt bra ihop!
 
Resten av kvällen låg jag i soffan med en sprängande huvudvärk....=( Jag knockade i huvudet under lördagens crossfit pass så jag vet inte om det är sviter av det...jag har fortfarande idag ( onsdag) lite ont i huvudet till och från...
 
Igår var det full snurr hela dagen... Mycket jobb som låg och väntade på mig när jag var tillbaka, Lolas 3:e påskägg släpptes och det bara strömmade in mail, sms och inbox på FB från folk som ville beställa  - KUL!=), dessutom kom det förbi en tjej från en annan avdelning här på jobbet och ville kolla in klänningen som jag hade på mig.
 
 
Känner mig lite för blek för att ha denna just nu egentligen, tänker att den blir bättre till sommaren med lite sol på näsan, men vad gör man inte för sina vänner/kunder.
 
På eftermiddagen sen så var jag på anställningsintervju och blev grillad....jobbigt och nervöst men jag tror det gick bra! Jobbet jag söker är en fast tjänst där jag jobbar idag som konsult men det vore ju SÅ skönt att få en fast anställning med de förmåner som det ger.
 
Sen på kvällen igår så var jag iväg på visning och landade inte hemma i soffan igen förrän vid 22 -tiden och då med en sprängande huvudvärk igen...
 
Men idag är det onsdag och sista jobbardagen för den här veckan!! Sen är det ledigt ända till tisdag! Ska bli SÅÅÅ skönt!
Allt är ju iofs mycket lättare nu när det är ljusare längre på dagarna!
 
Så om vi inte hörs innan så önskar jag er alla en glad påsk! =)

Kommentera inlägget här :