Att känna sig lite låg..

publicerat i Dagens outfit, Jag;
Ja jag vet inte vad det är men de senaste dagarna har jag känt mig ur form och lite nedstämd... Mår lite konstigt i kroppen, vet inte om det är förkylningen som hänger kvar eller om det är pollen som spökar.. Hur som så ska det bli skönt att vara ledig några dagar. Behöver bara vara ett tag känner jag...
 
Träning brukar ju alltid göra mig på bättre humör så ikväll så blir det ett boxpass, struntar i att det är Valborg. Det ska ju dessutom regna ikväll ändå så att jag tror att jag tränar, tar lite hämtmat och gosar ner mig i soffan med barnen och kollar på en film.
G jobbar ju som vanligt på valborg så att det blir jag och barnen som får umgås.
 

Min älskade lillskrutta imorse! ♥
 
Har insett att jag är alldeles för dålig på att hitta på saker med mina vänner och jag väntar ofta på att andra ska höra av sig till mig med förslag på saker vi kan hitta på, men jag måste också bli bättre på att ta tag i saker så nu har jag bokat in en fika med en gammal, kär vän på lördag och promenad med en annan god vän på söndag.
Dessutom så ska jag och en kompis planera in en spa-dag, jag behöver verkligen bli bättre på att hitta på lite saker som får mig att må bra. Prioritera mig själv helt enkelt!
Dock inte helt lätt att få till när man som jag är gift med en man som jobbar oerhört mkt, då blir det ju så att det är jag som får dra lasset här hemma.
Träningen har ju lite grann blivit min egen tid men jag behöver mer känner jag...
Som sagt djupa funderingar just nu... Nästa helg så ska jag iväg på Bonushelg med Lola, det är en helg för de säljare som har sålt för en vissa summa under föregående säsong och brukar innebära att vi åker iväg till ngt mysigt ställe och umgås, äter, pratar och har ngn slags aktivitet.
Jag har bara varit med en gång tidigare och då var vi på västkusten, i Fiskebäckskil, och badade havsbad, tränade yoga och fick lyssna på en föreläsning av Emma Igelström. Dessutom så fick vi se en sneak peak av kommande säsongs kollektion så jag hoppas på ett liknande upplägg denna gång.
Nu ska vi dock vara utanför Stockholm så inte lika långt att åka denna gång. =)
 
 
Avslutar mina dravelfunderingar med en dagens som idag blev lite dyster och Lola allover som vanligt!
 

Perfect match top och under ett ljusrosa linne.
 
 
 
Nertill mina favvobyxor - Eastern!
 
 
Fina knapparna på tröjan
 
 
Nytt bling armband!

Kommentera inlägget här :