Att spana efter något nytt...

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Pomp de Lux, Soffjakt, Vardag;
Vi insåg både G och jag i helgen att våra älskade soffor börjar sjunga på sista versen. Så nu ska vi ge oss in i soffdjungeln... PUST! Det finns alldeles för mycket att välja mellan och bara för att man hittar någon som är snygg så är det inte säkert att den är bekväm..
Så nu har jag börjat med att sålla ut de soffor som jag tycker är snygga så får vi åka iväg och provsitta sen.
 
De som jag har fastnat för hittills är denna från Mio
 
 
 
 
 
Vi behöver en rejäl soffa då vi dels har en stor yta att fylla ut och sen vill jag inte att vi ska behöva sitta på varandra. ; )
 
Gillar även denna från Ikea:
 

Gillade speciellt färgen på den sista bilden, lite gråbrun sådär. Bra när man har barn som fortfarande kladdar en del, och fördelen med denna soffa är också att den har avtagbart överdrag...alltid bra!
 
Även denna från Mio är snygg om än lite liten..
 
 
 
Ja ja jag lär återkomma i ämnet... Annars så är det måndag...tråkig måndag och det roligaste som händer idag är att jag ska åka iväg och hämta ut ett stort paket från Lola innehållande den beställning som jag gjorde direkt i onsdags för mitt presentkort som jag vann.
Jag lär återkomma med bilder på vad det var i men det var b la detta:
 
Snygga Asphalt boots!
 
 
Läckra Salvation pants som redan är restade i alla storlekar, sålde som smör skulle man kunna saga. SÅ glad att jag la med dem i min första beställning!
 
House of Lola öppnade sin webshop idag så där kan man gå in och kika på alla kläderna nu, Pomp de Lux öppnade också sin webshop idag och jag skulle egentligen ha åkt iväg på öppet hus ikväll och spanat in den kollektionen men jag orkade inte... Så istället kikade jag på nätet och beställde några plagg till Moa bara, var inte så mycket fint som jag hade hoppats på..
 

Moa älskar dock deras tröjor då hon tycker att de är så mjuka och sköna!
 
 
Avrundar med en bild på dagens outfit!
 
 
Kjol och linne från Lola och kofta från H&M.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

ja som vanligt så är det massor av fint i kollektionen! 😍
Svårt att välja var det när jag valde igår på visning här hemma....
Men en liten sjal med rosor kan ju förgylla garderoben även om mannen tycker att det är nog. Zebramönstrade i lite röda färger är ju så fin så den blev det, svart linne är ju bra till basen och dessutom kavaj i röda färgen.... Så mycket fint.
Men det finns ju mer godbitar så de kanske beställs under säsongens gång!
Tyckte om koftorna inde tre olika färgerna, röda byxorna.... Ja listan kan göras lååååång.

Soffproblem är inte lätt men det är kul att titta och välja. Vi har liknande problem i vårt tv-rum. Där är det inte så mycket plats och vi har gammal soffa som snart trillar sönder haha
Men vi vill ha sittplatser för flera och gärna divan men det blir trångt... Än har inte den där wow känslan infunnit sig så man bara känner att den är rätt....

En fråga - vill ha ett lite längre halsband med kedja med små silverkulor liknande det du har från Lola fast lite längre och någon liten berlock på för att kombinera med andra halsband. Har du några tips? Har inte hittat något som jag fallit för....

Ha en bra vecka! Och hoppas det går bra med din son efter hundincidenten...
Det där med stt be om ursäkt verkar vara svårt 😁😁😁

Kram kram

Kommentera inlägget här :