Att vara igång!

publicerat i House of Lola, Jag, Träning;
Ja nu är Lola hösten igång och herre Gud vilken kollektion det är! 
Kommer att bli SÅ dyrt kan jag lova, skulle vilja köpa allt i kollektionen! 




Mkt vinrött och lite dov rosa




Snyggaste koftan




Många snygga skor också! 


Snygga jeans som kommer i första nyhetssläppet. 


Läckra boots! 


Lite zebrano


Mkt fina tjejkläder också




Guldiga toner


Fina blå toner till grabbarna






Unisex jacka 




Ja galet mkt fint är det och imorgon släpps alla kläderna i webshopen så då ska det läggas en till beställning! 
Jag har redan gjort en beställning där jag utnyttjade det presentkortet som jag vann så nu är det resten av måste-ha som ska beställas.

Har varit en intensiv vecka med 2 kvällsvisningar för mig, en man som jobbat massor, föräldramöte och så en otäck sak som hände i onsdags.. Grannens dotters stora amstaff hund hoppade över staketet och skrämde livet ur Filip som var ute med Sixten... Riktig kalabalik blev det och det som nästan gjorde mig mest arg var att tjejen som äger hunden inte ens bad om ursäkt.. 
Det är ju det enda man kan göra om ens hund smiter och hoppar på någon annan, finns liksom inga ursäkter men hon bara duckade och skyllde ifrån sig... 
Kan inte ens beskriva hur förbannad det gör mig!!! 
Vissa människor borde inte få ha hund!! 

Nog om det... 

Idag står det Lolavisning på agendan och sen kanske lite intervaller i Teknickbacken. 
Får se hur benen känns, var och tränade ett superkul pass m Erika igår som går ut på att man har en kortlek och så symboliserar varje färg i leken en övning. Vi hade: Ruter = Thrusters, Spader= Box kliv, Hjärter = benböj m skivstång och Klöver= armhävning/benindrag på pilatesboll. Så drar man t ex ruter kung så är det 13 Thrusters som gäller och har man otur, som vi hade igår, så drar man flera kort av samma färg efter varandra..  


Sjukt jobbigt men sjukt kul!!

Det måste vi köra fler gånger! 
Resten av dagen ägnade jag åt att putsa fönster och städa, verkligen välbehövligt!! 

Nu dags för frukost!! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Åh så snygga de vinröda byxorna verkar vara. Finns det att köpa redan nu? Jag har visserligen så svårt att hitta byxor som passar 😔 men ibland hittar man rätt.

Kram!!

Svar: Hej!
Ja genom säljare nu och i webshopen imorgon! De är supersnygga! Och sköna!! Dessa funkar på mig och jag har oxå svårt m byxor. 😊
Kram
Marita

Kommentera inlägget här :