Att finputsa lite!

publicerat i Dagens outfit, Vardag, smink;
Igår när jag kom hem så däckade jag på soffan och där blev jag kvar hela kvällen, sov lite, kollade på tv, blev serverad mat av mannen och åt lite glass. Det var nog precis vad min kropp behövde för jag känner mig både piggare och gladare idag, eller så beror det på att jag är ledig i 12 dagar snart!
 
När jag låg och slösurfade igår så hittade jag även en sida som tipsade om hur man tog bättre selfies så jag var ju tvungen att prova.
 
 
Tipsen var...ljuset framifrån, hålla kameran nära och vinkla huvudet lite grann. Vet inte riktigt hur jag lyckades ; )
 
Hade fått lite paket igår när jag kom hem också, b la dessa fina örhängena från Snö.
 

Riktigt blingiga och tjusiga!
 
Försökte få till en bra bild på gårdagens klänning också eftersom jag tycker att det är så fin, och skön också, men det är lite svårt när det är becksvart när man kommer hem...
 
 
Ser mest ut som jag har en sopsäck på mig...
 
Idag ska jag iväg och fixa naglarna efter jobbet, har ju börjat gått till en ny tjej och jag är verkligen SÅ nöjd! I vanliga fall så brukar alltid någon nagel gå av eller flisa sig men nu har det gått over 4 veckor och de är fortfarande såhär fina!
 
Jag kan ju absolut inte få, naturligt, långa naglar. Har världens sämsta kvalité på mina egna naglar och de bara skivar sig och går av så jag tycker att det är mycket värt att gå iväg och fixa till dem. Känner mig så mycket finare hela jag!
 
Dagens idag blev nya toppen från Fanny Michel som jag köpte när jag var upp till Stockholm och tatuerade ögonbrynen, har visst glömt bort att använda den... Till det mina svarta salvationpants och lane low boots - båda från Lola.
 
 
 
Lekte även lite med mina nya krämögonskuggor imorse, hade egentligen inte tid men det är så kul att testa lite. Verkligen något helt annat än vanliga ögonskuggor och sitter som berget! Jag har köpt Maybellines från Lyko och jag tycker den är klart prisvärd.
 
Ikväll blir det lite träning med min bästa Erika och imorgon så drar klanen upp till Stockholm och går på Tekniska museet. Nyårsafton firar vi hemma med syster och svåger, lite lagom lugnt och skönt!
Ska nog ta mig ut och gratta min kompis M som fyller år på dagen också, det har blivit lite av en tradition. Får väl se om det blir något partaj nästa år när hon fyller 40!

Kommentera inlägget här :