Att ha sista luckan!

publicerat i Favoritfärg, House of Lola, Jag, Matchning;
Yes! Sista luckan idag, bade lite skönt och lite tråkigt. Man har ju hunnit vänja sig vid spänningen varje dag inför vad som ska vara dagens erbjudande.
Samtidigt så är det en enorm stress att hinna med allting på morgonen OCH dessutom vara beredd på att ta emot ordrar och frågor kring storlekar och färger.
 
Jag har sålt så pass bra den här säsongen att jag klarade av mitt mål som jag satte efter halva säsongen när det hade gått så bra att jag redan hade klarat av mallet som jag satte innan säsongen började. Det målet var iofs ganska så lågt satt men det har iaf gått mkt bättre än jag trodde!
Så kul!!
I dagens lucka så var det velourplagg, klänningar, easternpants och tröjor. Gosigt värre!
 
 
 
Blev dessa för mig, tänk dem ihop med koftan från gårdagens lucka! <3
 
 
 
Mysigt!!
 
 
Världens skönaste byxa i velour liksom!
 
Nu ska jag bara försöka sälja av de plagg som jag har kvar från PK.
 
Har en förkylning i kroppen så idag har jag druckit ett ingefärste som min kollega bjöd mig på, jag dricker ju inte te egentligen men vad gör man inte för att försöka jaga bort bacillerna!
 
 
 
Annars så började denna tisdag med ett besök hos tandläkaren...huvva...dessvärre hade jag dessutom 2 hål som måste lagas....bläää både dyrt och ont! Jag fick erbjudande om att laga ett av dem direkt imorgon bitti, men jag fegade ur och tog en tid efter jul istället... Vill inte vara där 2 dagar i rad, fånigt jag vet. Det blir ju liksom inte bättre av att man väntar men men...
 
Idag efter jobbet så måste jag iväg och handla, tomt i skåpen igen. Fattar inte hur det går till hela tiden!?
Sen ska jag skicka ett par paket och hämta ut 2 också, vet att många av mina vänner och i min närhet tycker att jag shoppar mycket men grejen är ju den också att jag säljer nästan lika mycket.
Det är en kraftig ruljans på grejer här hemma kan man saga, när jag tröttnar på ett plagg så säljer jag det. Då får jag både plats i garderoben och får in pengar att köpa nya plagg för. Win-win!
 
 
Igår kom det hem 3 plagg som jag köpt från kalendern. 2 fick stanna men det 3.e får gå tillbaka.
 
De plaggen som får stanna är dessa.
 
 

Frankly for me hood - älskar stora kragar!
 
 Simply tee i ljusrosa variant, dessutom fick jag med ett nagellack som present som matchade nyansen på tröjan perfekt!
 
På tal om nagellack så har jag klickat hem detta från Essie - soul mate nr 45
 
Supersnygg Bordeaux färg som ska matcha alla mina plagg i samma färg.
 
Behöver jag säga att jag älskar att matcha?! ;-)

Kommentera inlägget här :