Att ha känningar...

publicerat i Jag, Träning;
Hmmm ja det svider lite i halsen.....jag får ju alltid onda aningar så fort jag får det minsta ont i halsen.... Efter min omgång med halsfluss x 5 och halsböld för 2 vintrar sen så är jag alltid livrädd så fort jag får det minsta ont i halsen...
 
Men jag hoppas att en kväll i tv-soffan och lite glass kan råda bot på det!
 
Imorse så var det bara jag vaken eftersom G och barnen är lediga idag så därför passade jag på och åka till gymmet direkt på morgonen. Det är ju SÅ skönt att vara på jobbet kl 7 - färdigtränad och klar!
 
Idag blev det 15 minuter på löpbandet och sen körde jag lite crossfit
*10 marklyft med 50 kg
*10 shoulderpress med 20 kg
*10 Kb swings med 20 kg
*10 burpees
*20 utfallssteg med viktrulle på ryggen
 
Detta körde jag 5 varv och sen avslutade jag med lite mage på pilatesbollen! Körde ju ett magpass igår eftermiddag istället för mitt vanliga stepppass så ,förhoppningsvis, kanske jag får lite träningsvärk i magen ikväll!
 
 
 
Fick iaf en komplimang imorse som gjorde mig riktigt glad och värmde ända in!  Det var en tjej som jag känner som jag inte träffat på ett tag som kom fram och sa "Gud vad smal du har blivit" Det syns verkligen att du har format om kroppen" och med tanke på att det inte händer något alls på vågen just nu och jag bara är irriterad över det så var det här verkligen kul att höra!
 
Jag känner ju själv att jag är fastare och lite muskligare i kroppen men smalare har jag ju svårt att se att jag blivit.
Glad blev jag iaf! =)
 
Ikväll så blir det soffläge, det är ju min tv-kväll! Har jag tur så kanske t om mannen lagar mat idag nu när han är ledig. Sen är det bara en jobbdag till innan jag är ledig...tjohooo!!

Kommentera inlägget här :