Att ha uppdaterat barnens garderob lite..

publicerat i Barnen, shopping;
Häromdagen så damp det ner några bonuscheckar från H&M och lägligt nog så hade vi fått hem en katalog från H&M bara någon dag innan så Moa hade fått kryssa för det hon gillade i den. ( Filip ville inte...konstigt nog ; ))
 
Jag hittar sällan något på H&M som jag gillar längre förutom något enstaka basplagg och jag föredrar att prova i butik. I vilket fall så passade jag på att beställa några plagg till Moa med bonuscheckarna och totalt för mig att betala blev det 13:-, helt ok! ; )
 
Och detta blev det.
 

De hade dessutom 10% rabatt på hela sortimentet nu med koden 2938 och även fri frakt! Perfekt!!
 
Till Filip är det alltid lite svårare att hitta plagg som han tycker om... H&M funkar inte eftersom deras killplagg oftast är breda och stora i storlekarna. Då funkar Lindex bättre som har byxor som är lite smalare i modellen.
Han gillar heller inte för mycket tryck utan vill helst ha lite coola mönster.. Han gillar dock Nova Star´s kläder och det gör ju mamman också.
Så nu när de har släppt sin vårkollektion och Freshmilk har 15% rabatt just nu med koden fresh15 så jag passade på att klicka hem 2 plagg till honom.
 
 
 
 
Älskar denna modell, han har haft den i flera färgställningar förut!
 
 
Snygga shorts och deras byxmodeller funkar bra på min lilla smalfis!

Kommentera inlägget här :