Att känna mig genomskinlig...

publicerat i Jag;
Ja fy...idag är ingen bra dag... Vaknade med huvudvärk och ont i magen, seg och tung i kroppen.. Hade mina funderingar igår kväll på om jag skulle springa imorse men bestämde mig när jag vaknade att hoppa över det idag och ta en vilodag idag.
 
Ska på träff ikväll så därför blev det Lola allover idag och dessutom så är det min favorit outfit just nu som jag alltid känner mig bekväm i.
 

Jowly top i dove peach och eastern pants. ( måste nog köpa denna tröja i någon mer färg...)
 
 Fy så blek och glåmig jag ser ut.....lite sol skulle ju inte sitta fel nu..
 
 
 
Imorgon är jag iaf ledig och då har jag lovat att vi ska åka till Lek och buslandet i Örebro så jag hoppas på att jag är lite piggare då..
 Jag är även ledig på fredag men då har jag inget planerat. Lördag jobbar G så då är jag och kidsen själva hela dagen.
 
Jag har bokat in mig på ett pass med Mandla kl 13 och sen kanske jag ska hjälpa en kompis instruera ett boxpass för ett killgäng. Så då blir det lite tränat iaf.
 
 
 
Nu jobba undan så att jag kan ta sportlov med gott samvete! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Hur mår du? Hoppas inte du ligger däckad i influensa.

Inspirerad av dig så köpte jag joggerjeansen idag. Ska bli kul att kunna använda dessa på jobbet. Börjar nytt jobb imorgon och behöver inte gå i strikt klädsel längre :).

Kram!

Svar: Hej!
Nej inte sjuk, bara lite oinspirerad till att blogga ☺️
Kul att jag kunde inspirera, roligt med nytt jobb! Lycka till!!
Kram
Marita

Kommentera inlägget här :