Att snart ha gjort första veckan

publicerat i Inredning, Jag, shopping;
Japp imorgon är det invägning igen, vägde mig för första gången på lääääänge förra fredagen och nu ska vi se om det hänt ngt på vågen imorgon..

Har verkligen försökt skärpa till mig med maten och tränat varje dag sen dess så jag hoppas verkligen den visar något hekto mindre iaf. 

Idag har Moa haft en kompis här och Filip har varit hemma hos en kompis och lekt, gäller att aktivera dem nu när de börjar bli lite uttråkade. Det har varit ett lååååångt jullov. 
Jag har fortsatt att plocka bort julen och samtidigt dammtorka och möblera om lite i fönstren. 
På eftermiddagen så bytte tjejerna hus och då passade jag på att åka iväg till gymmet igen! 
Var verkligen inte motiverad idag men jag är glad att jag tog mig iväg för det är alltid så skönt efteråt och framför allt när jag står i duschen, då är jag nöjd med mig själv att jag verkligen tog mig iväg. 

Imorgon är planen att jag ska möta upp en kompis på gymmet och lunch träna med henne och sen fika med en annan kompis på eftermiddagen så jag antar att morgondagen kommer gå lika fort som resten av den här veckan har gjort. 
Jag är bra på att vara ledig, har inte alla någon panik att börja jobba igen nästa vecka ;)
Men då kommer jag iaf att börja med mina dagens igen, just nu känns det inte så meningsfullt med dem eftersom jag mest lufsar runt i mjukisar eller träningskläder. 

Kan iaf visa en bild på jeansen som jag klickade hem från Lindex igår och på hyllan som jag köpt på Ikea för att ha i köket. 


Lite baggy boyfriend jeans


Hyllan har jag tänkt sätta i köket med lite ljuslyktor uppe på och sen hänga en liten stjärn girlang på krokarna. 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Ja snart är ledigheter slut...
De går så fort. Har en vän som säger att man inte borde jobba direkt efter en ledig dag 😊😂😃 haha

Vad kul att du snart börjar med dagens igen 👍😍
Dessa har saknats!

Njut av den sista ledigheten och njut av de sista dagarna.

Kramar

2:a kommentar, skriven , av Lisa:

Vilken träningskaraktär du ändå verkar ha, jag blir lite avundsjuk ;-). Med två äldre barn och en ettåring är det svårt att komma igång, det tycks alltid finnas en ursäkt för att låta bli eller så fattas tiden... Det gäller väl att bestämma sig bara, gissar jag. Ser också fram emot lite outfit-tips igen. Jag gillar din stil :-). Ska snart börja jobba efter lång föräldraledighet och det ska bli kul att visa upp mina fina Lolakläder för andra än BVC -och Icapersonalen. Jag har köpt fler kläder sista halvåret , sen jag upptäckte Lola, än jag gjort på flera år 😁.
God fortsättning till dig och skriv på, det är roligt att läsa! /Lisa

Svar: Ja det är ju verkligen som du säger, det är bara att göra och inte fundera så mkt. 😜
Det är verkligen kul m Lola kläderna eftersom man kan variera och kombinera i det oändliga, och du kommer inte att bli besviken på vårkollektionen kan jag lova 😄
Tack! 😘
Marita

Kommentera inlägget här :