Att vara hemma igen

publicerat i Jag, Rhodos, Träning, Vardag;
Japp nu har vi landat hemma igen och jag har börjar bestiga tvättberget som alltid uppstår efter en resa. 
Hela familjen var lite trötta och sega på fm så vi kom inte i kläder förrän framåt lunchtid. Skönt tycker jag!! 
Då är det verkligen semester! 
Jag har mest skruttat runt så här hemma. 

Grå/gröna eastern, svart linne och svart Uncle kofta. 

Har sålt av lite kläder och skänkt bort annat och nu har jag påsar står i hela hallen som ska forslas åt olika håll. 
Framåt em/kvällen så fick jag äntligen tummen ur och hoppade i mina löpardojor och nya träningstightsen


 Det gick tuuuungt men blev iaf nästan 6 km till slut! 



Resten av kvällen har jag vikt tvätt, packat paket och plockat och plockat. 
Nu sova lite och sen tidig träning imorgon! 
Avslutar med lite fler bilder från Grekland! 












Kommentera inlägget här :