Att snart ha sommarlov

publicerat i House of Lola, Jag, Rhodos, Träning;
Ja få kör vi sista veckan innan barnen får sommarlov eller ja skolan slutar men de kommer ju att få gå på fritids några veckor innan jag går på semester men lite mindre rutiner och stress iaf. 

I helgen ska jag och Erika iväg på det här!! 

En löparhelg! 

Jag gillar ju att träna men är ingen löpare så det är lite skräckblandad förtjusning över det hela!! 
Men det blir nog roligt! 
Sen är jag ledig på måndag också eftersom Fritte är stängt så det blir en långledig helg för mig. Och sen bara 3 jobbardagar innan det är midsommar och 3 dagar ledigt igen! Och sen är det bara 2 veckor kvar till Rhodos och semester! 

Idag var det ju nästan lite sommar i luften så det blev en somrig dagens! 







Nej nu dags att sova lite! 😊😊

Kommentera inlägget här :