Att ha tagit vuxenpoäng

publicerat i House of Lola, Jag, Träning;
Japp! Idag kände jag mig vuxen så att det förslår...trots att jag är gift, har 2 barn och hus så känner jag mig oftast inte vuxen på riktigt...konstigt jag vet...
Men idag så hade jag ett lunchmöte på banken där vi gick igenom min pension, jag har stuckit huvudet i sanden alldeles för länge för att jag tyckt att det känns jättejobbigt att ta tag i det men idag så blev det iaf gjort! Och gud så skönt det är nu!
Det där har liksom varit en sån sak som har legat på min "ska-ta-tag-i-det-sen" lista alldeles för länge!!
 
Annar så lunkar det på..Lola släppte sitt andra påskägg igår och nu var det en cardigan som släpptes i 3 snygga färger!
 
 
 
Jag har dock inte beställt någon...ännu... Jag beställde däremot detta igår, det är några plagg som jag har funderat över ett tag och nu så slog jag till lagom till lönen kom!
 
 
 
Skorna som modellen har till byxorna på nedre bilden har jag ju redan och älskar! De är på idag och matchas med dessa plagg!
 
Desert flower dress i grått från Lola
 
 
Kofta från gina Tricot och tights från Lola
 
 
Snygga och sköna skor!!
 
Idag anmälde jag mig också till ett lopp som går i Örebro i Augusti! Det är ett lite annorlunda lopp.
 
 
Varje kilometer så blir man bombad med färgbomber! =) Kul ska det bli iaf!!
 
Som som en del i min satsning på löpning så ska jag iväg ikväll på en löparskola som gymmet som jag går på anordnar. Hoppas på att jag kommer att utveckla min löpning då det känns som om att jag har kört fast!
 
Nej nu fortsätta med dagen!!
 
Ha det bra!

Kommentera inlägget här :