Julstress!

publicerat i Dagens outfit, Framtid, House of Lola;
Ja igår fick jag total julpanik!!
Har ingen koll på julklappar, julkläder eller vad vi ska göra på Nyår. Fullt kaos på jobbet och hemma känns det bara som att jag är och vänder.
Måste fixa hundvakt och barnvakt och fixa skor och....ahhhhh andas!!
 
Nu är det iaf snart slut på Lola säsongen och det känns både bra och dåligt, skönt att få lite ledig tid men samtidigt så vet jag ju att det alltid känns lite tomt när man inte har några visningar inbokat utan kvällarna ekar tomma ; )
Och så infinner sig alltid lite panik inför nästa säsong, ska jag lyckas sälja lika bra eller hur ska det gå?
 
Klart är iaf att jag kör en säsong till, minst, det blir ju som ett beroende kan man saga och för mig så har det gått batter och batter för varje säsong och jag hittar nya värdinnor vilket jag tycker är jättekul!
Det sista som hander för mig denna säsong är en mingelkväll som jag ska vara med på, vi får väl se om det ger någon försäljning men det är ju alltid bra att vara ute och visa upp sig. Förhoppningsvis kanske jag kan boka in någon ny visning till nästa säsong!
 
Gårdagen började jag på gymmet med ett styrkepass!
 
 
 
Näää jag lyfte inte så tungt riktigt....men nästan! ; ) Jag persade med 80 kg i marklyft men det blev bara ett lyft.
 
Igår fick jag också hem en fin kofta som jag har spanat på men inte kommit mig för att köpa men nu slog jag till och den kommer nog att bli en favorit.
 

Finaste Fidelity cardigan i grått.
 
Idag invigde jag en annan  Lola kofta, finaste Stay close cardigan som är dip-dyed dvs den är doppad i färg så mörkare längst ner. Supersnygg tycker jag!
 
 
Och ikväll blir det pannkakor och sen box för mig, dock utan min boast sparringpartner som har lyckats hacka en kniv i handen så hon är lite handikappad ett tag framöver...; )
 
Imorgon så ska jag smita lite tidigare och fixa naglarna, de har hållit jättebra denna gång men nu är de alldeles för långa så hon ska få fila ner dem lite och så fräscha till dem.
Älskar att ha långa naglar - känner mig så kvinnlig då!
 
Helgen bjuder på systerbesök, hon och familjen var borta när F fyllde så de ska komma och gratta, jag ska träna och så visning på söndag. Det blir bra det.
Sen rullar vi igång en ny vecka och nästa söndag så ska jag äntligen iväg och tatuera ögonbrynen!! Yey!
 
 

Kommentera inlägget här :