Oväntat samtal!

publicerat i House of Lola, Vardag;
Trist tisdag är avklarad och det är verkligen konstigt vad mkt vädret påverkar humöret?! Igår var det kallt, frostigt och vitt och man blev glad, idag grått, regn och mörkt och allt blev genast tråkigare. 
Jag och kollegan tog en promenix till ÖB på lunchen ( det händer rätt ofta eftersom ÖB ligger nästgårds) och därinne springer jag på en gammal granne. Det är en man i 50-års åldern som jag brukade prata med en hel del. 
Hans första ord till mig efter "hej" var "vad snygg du är!". 
Då blir jag rätt paff och finner mig inte riktigt utan stammar mest fram ett "tack". 
Sen fortsätter han med att säga "Du blir bara snyggare och snyggare m åren!"
Jag blev riktigt glad kan jag lova och fick mig att le flera ggr under eftermiddagen. 
Dagens outfit idag var som vanligt Lola allover


Chant pantsen och mina fusk Dr Martins


Lite fuskfärg gör mig gladare! 

Nej nu dags att sova! 

Kommentera inlägget här :