Ska strax sova

publicerat i House of Lola, shopping;
Ja söndag kväll och ytterligare en helg har swishat förbi. 
Fredag flexade jag eftersom jag skulle iväg på visning på kvällen och M skulle på disco så jag var tvungen att hinna fixa och skjutsa alla barn ( och hund) G jobbade sent så systeryster ställde upp som barnvakt. 


Discopingla! 

Var en riktigt trevlig visning på kvällen även  om jag är tråkig och helst myser i soffan på fredagskvällarna. 
Lördagen började jag med att rensa i 2 skåp...proppfulla med massor med skräp! 
När G väl vaknat så tvingade jag med mig honom till sopstationen och slänga en massa prylar! Hade kunnat slänga ännu mer men jag hann inte med. 

Sen blev det tvätt och städ, passade på
och möblera om lite i Moas rum - blev mkt bättre. 

Idag var det dags för mig att dra iväg till Katrineholm på visning hos en ny värdinna. 
Hon bodde galet vackert precis nere vid vattnet! Lite lätt avundsjuk blir man ju..






Många gäster och en lyckad visning! 
Själv hade jag detta på mig inför visningen;



Väl hemkommen så var det bara att lägga in ordrar och sen iväg på Body pump! 

Det var kul och tungt! 

Nu är det sovdags för imorgon är det fullt upp som vanligt. Ledig men jag o barnen ska till Örebro och handla vinter
kläder....

Kommentera inlägget här :