Galet roligt!!

publicerat i Alopeci, Dagens outfit, Glädje, House of Lola, Jag;
Jag var ju som ni kanske förstår av gårdagens inlägg inte direkt på topp och var väl inte supertaggad att åka iväg på visning.
Då underlättar det ju lite att jag visste att det skulle komma mycket folk, då taggar man liksom till litegrann.
Så jag inväntade barnvakten och piffade till mig lite och gav mig sen iväg.
 
Och det blev mycket folk också, tror det var 24 stycken inklusive värdinnan! Trångt men roligt!
 
 
 
Alla provade kläder som galna och verkade älska kläderna lika mycket som jag! SÅ roligt och energigivande med sådana visningar även om jag tyckte att det var lite halvjobbigt att stå och visa mig halvnaken igår när jag verkligen inte kände mig bekväm i mig själv. Men att då få komplimanger som " Du passer verkligen i alla dessa kläder" " Du är ju som gjord för Lolas kläder" gör ju att det känns lite bättre!
 
Det blev dock sent innan jag kom i säng för det tar sin lilla tid att knappa in alla ordrar och komma iordning med allt. Så imorse blev det ingen träning som planerat utan istället så tog jag lite sovmorgon och gick inte upp förrän 05,30 ; )
Men som vanligt får jag lite ångest och känner att jag borde tränat även om jag vet att det är minst lika viktigt för kroppen att få vila som att träna.
Idag ska jag iväg på helkroppsmassage efter jobbet och det ska bli så skönt! Och ikväll tänker jag bara softa i soffan!
Känner att jag måste fylla på mina energidepåer!
 

Ser lite trött ut ser jag...
 
 
 Mjukt och skönt från Lola idag med favoriter från förra säsongen. eastern i grönt och jowly i rosa.
 
Har äntligen tagit mod till mig också och bokat in tid för en 3D ögonbrynstatuering!
 
 
De tatuerar små strån så att det blir väldigt verklighetstroget! Så i December ( galet långt fram men fanns ingen tid som passade innan...)är det dags!!
 

Hoppas att det blir lika bra på mig!!  Blir ju alltid lite annorlunda när man inte har några egna hårstrån alls...
 

Kommentera inlägget här :