Kaffets dag..

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, Vardag;
ja alla dagar verkar ju tillhöra något speciellt nuförtiden och idag är det tydligen kaffets dag. Synd bara att jag inte dricker kaffe, hade nog behövt en rejäl balja idag för den här fullmånen som är nu håller mig vaken lite titt som tätt om nätterna och gör att jag känner mig mer död än levande just nu...
 
Hade planerat att ut och springa imorse men det fanns inte en chans att jag skulle kunna ta mig ur sängen, helt död... Imorgon ska jag till Stockholm och då ska jag sitta på tåget kl 7 och hinna lämna M på fritte dessförinnan.....kan bli spännande med tanke på hennes morgonhumör..
Det är som att jonglera med en osäkrad handgranat ungefär...; )
 
Ser iaf fram emot att komma hem idag och se hur städat det är, idag har nämligen städfirman varit hemma hos oss och fejjat. Blir jag nöjd så kommer vi nog fortsätta, ganska skönt att kunna eliminera ett av alla stressmoment i vardagen.
 
Det var rejält kallt imorse, t om frost på bilrutan, så att det blev mösspremiär!
 
 
 
Annars så hade jag total torka i huvudet imorse och hade ingen aning om vad jag skulle ta på mig! Kände mig bara tjock och ful och frös som en tok gjorde jag också så prio nummer 1 var att vara varm..
 

Sisterns knitted och ambition pants från förra säsongen och V-neck linne från denna kollektion.
 
 
 
Ikväll är det dags för Lola visning igen, tyvärr så brukar det inte vara någon större försäljning hos den värdinnan men det positiva är att visningen börjar hyfsat tidigt så jag borde komma hem i bra tid och det är inte så långt att åka heller. :-)
På söndag däremot har jag 2 visningar inplanerade i Örebro och den ena av värdinnorna är dessutom döv så det brukar vara lite speciellt men hon är ett riktigt lola freak så där hoppas jag på bra försäljning.
 
Såhär grå och trist känner jag mig idag....skulle behöva en riktig fuktbomb i ansiktet..
 
 

Kommentera inlägget här :