Shopping, soffa och springtur!

publicerat i Familjen, Glädje, House of Lola, Jag, Soffjakt, Träning, shopping;
Har haft en så sjukt bra dag idag! Ledig lördag med bara en massa roliga saker inplanerade. 
Dagen började med att jag vaknade alldeles för tidigt som vanligt men jag lyckades somna om och vaknade igen vid 8.15 vilket är en helt ok tid att vakna på en lördag :)

Då var det dock dags att sätta fart för 9.30 skulle jag bli upphämtad av en kompis för att åka till Örebro och underbara barn mässan! 
Mässan var tyvärr ingen hit men vi gick istället ut på stan och strosade, shoppade och fikade. 
Så mysigt och skönt att bara vara ett tag! 
Jag shoppade lite byxor och tröjor till F som har växt ur/haft sönder mycket kläder senaste tiden. 
Var även in på Rabalder och provade de byxorna som jag spanat på på hemsidan. 


De var precis lika sköna och snygga i verkligheten också! 





Efter några timmar på stan så mötte jag upp resten av familjen för att åka till EM och beställa soffan!! 


Moa provsatte lite fler soffor medans vi väntade på en expedit. 

Nu är soffan beställd och klar och nu ska vi bara vänta 6 veckor på den! Inte lätt för en otålig person som jag...

Efter lite mat och slapp på soffan så övervann jag latmasken och drog på mig löpartightsen. 
Jag hade bara tänkt att försöka jogga loss lite av träningsvärken från gårdagens benpass m Erika men efter några km kändes det rätt bra så det blev lite intervaller också! 


Sjukt nöjd! 

Så summa sumarum har det varit en riktigt bra dag! :)


En liten glimt av dagens outfit! 


Lola upptill och nertill och däremellan jeans från Vila. 

Kommentera inlägget här :