Vinrött!

publicerat i Dagens outfit, Ellos, Favoritfärg, House of Lola;
Jag för en evig kamp för att hitta ett par snygga stövlar... Jag vet preciiiiis hur jag vill att de ska se ut men så är ju problemet att jag har riktiga fotbollsvader så att hitta ett par som funkar på dem är nästintill omöjligt!
 
Men nu har jag spanat in ett par från Ellos som jag både tycker är sköna och efter att ha mätt lite med måttbandet så tror jag att de KAN funka! Håll tummarna!
 
Så här ser de ut
 
 
 
 
 
De kostar 599.- och du hittar dem här!  Det bästa med Ellos är ju också att det nästan alltid finnsnågon rabattkod där som man kan utnyttja. Jag hittade en med 30% så dessa kostade bara lite över 400:-
 
De har ju mycket snyggt hos Ellos, jag köpte ju t ex min vinterjacka där förra året och nu när jag kikade på deras jackor så såg jag att de fortfarande har modellen men nu finns den I vinrött också! Min nya favoritfärg!
 
 
 
 
Jackan hittar du här.
 
Som sagt så är vinrött min nya favoritfärg och på min lola visning igår så var det en tjej som hade världesn snyggaste boots från Swedish hasbeens på sig! Jag blev verkligen helt kär!!
 
 
Låg klack så de är lätta att gå i och färgen är ju perfekt till alla plagg i Bordeaux som finns i kollektionen nu.
 
Tyvärr så verkar det helt hopplöst att få tag på dem då det är en gammal modell =( Men jag får fortsätta leta på blocket och ebay!
 
 
 
Dagens idag ( som blev lite suddig såg jag nu) är Lola allover med färgklicken i form av Perfect penny skirt i Bordeaux.
 
 
 
Nu är det snart helg och den bjuder på ett besök på baby och barnmässan i Örebro, beställning av ny soffa (äntligen!) och visning på söndag! Det blir en bra helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av norrbotten emma:

va snygg jacka =)
ha en bra fredag

Kommentera inlägget här :