Att bryta ihop och komma igen

publicerat i Dagens outfit, Målbild;
Hade en riktigt pissig morgon idag....osams med min minsta som har en hemskt morgonhumör och sen gjorde jag det stora misstaget att ställa mig på vågen...
Har inte vägt mig på flera månader och har lite grann inte velat inse det faktum att jag förmodligen har gått upp en hel del kilon av de som tog mig många månader att gå ner...
Men nu har jag tagit tag i mina matvanor igen och idag tänkte jag då köra en "invägning" för att se hur illa läget verkligen var...och det var illa.... Jag hade sagt en vikt som var max vikten som jag ville se på vågen och den visade + nästan 5 kilo mer än det....
Usch det ger verkligen ingen bra start på dagen, samtidigt så känner jag att jag på något sätt biter ihop ännu mer och tänker att nu jäklar! Nu ska jag ner!! Kan andra så kan väl jag också!!
 
Men ändå så var jag rätt nere och ledsen över dem där skruttans siffrorna som stod på vågen ( ja jag veeeeet att man ska skita i vågen och kolla i spegeln men jag vägde mig och nu har jag de där siffrorna inpräntade i skallen..)
 
Tog ändå på mig en av mina tightaste klänningar som dagens, för även om den är tight så känns den inte som att den visar varenda valk utan jag känner mig snygg och smal i den!
 
 
 

Hawksmore dress och rosebouquet leggings och lane low på fötterna. Älskar verkligen denna klänning!
 
 
Ni ser min glada dotter i bakgrunden ; )
 
På lunchen idag så körde jag ett träningspass med min bästa E och efter att ha fått svettas lite och fälla en liten tår och fått lite stöttande ord och en kram så känns livet lite bättre igen!
Jag vet att jag kan gå ner i vikt, jag har ju gjort det förut...nästan 20 kilo! Så självklart kan jag göra det igen, bara att bita ihop och köra på!
 
Ikväll ska jag och några goa tjejer gå ut och ta ett par glas vin, imorgon blir det brasa och lite grillat hos systeryster. Det blir bra det här!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Titti/Umeå/Huay Yang.:

Tycker du är snygg i klänningen.
( jag väger mig numera inte!)
Trevlig Valborg önskar titti

2:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Fina fina du! Tycker du ser så fit och fräsch ut!! Kanonsnygg outfit. Kram Ulrica

Svar: Tack fina du! 😘😘😘
Marita

Kommentera inlägget här :