Att vara lite ledig igen

publicerat i Peruker, Träning, Vardag;
Ja barnen har ju påsklov så jag tog ledigt torsdag och fredag. Kändes alldeles lagom med en 2 dagars arbetsvecka 😜
Hade verkligen häcken full på jobbet dessa 2 dagar dock så i onsdags kände jag mig som en liten blöt fläck när jag äntligen kunde sjunka ner i soffan..
Hade inte ätit ngn riktig lunch heller eftersom jag passade på och köra ett pass på lunchen, brukar köpa en proteinbar och äta efteråt men nu var den slut den sorten som jag alltid köper och gillar, så då blev det en annan sort och det blev inge bra..


Mjukt och skönt var verkligen temat i onsdags! 

Igår så tog jag med mig mina barn plus varsin kompis till badhuset, där mötte vi upp syrran och hennes A. 
Kan ju lugnt säga att det var intensivt... 4 barn att hålla reda på i vattnet gjorde mig lite lätt stressad. Grabbarna är ju helt självgående i vattnet och bra på att simma men M är lite sådär så jag måste hålla ett öga på henne hela tiden. 



Skönt med en fikapaus! 

Efter badet var vi rätt trötta allihop så vi la oss i soffan och kollade på film! Skönt! Älskar att det är ljust så länge nu när det är sommartid, jag gick IT m Sigge vid kvart över sex och då var det såhär ljust! 




Sen tog jag mig i kragen och åkte iväg och körde ett pass på gymmet! Hade inte alls ngn lust egentligen men det är ju så skönt efteråt!!

Fick hem mina nya peruk igår också, gammal modell och färg men jag trivs fortfarande i båda. 


Osminkad och snygg..

Idag ska barnen till varsin kompis och jag ska åka en sväng till Örebro och sen ikväll har jag visning. Känner mig nästan lite ringrostig - har ju gått en hel vecka sen sist...

Ha en bra fredag hörni!! 

Kommentera inlägget här :