Kvällprommis

publicerat i Barnen, House of Lola, Önskelista;
Igår när jag kom hem så hade jag massor med energi så efter att jag gjort 2 sorters mat ( en till igår och en till idag när jag inte har tid att laga mat) så tvingade jag med mig F ut på en promenad med Sigge.
Det klarnade upp och blev superfint så det var riktigt skönt ute!
 
 
 
Mysigt att få lite tid själv med honom utan en lillasyster som avbryter och lägger sig i! ; )
 
 
Han har mycket tankar och funderingar som snurrar i huvudet och det är inte alltid lätt att kunna ge honom ett bra svar på alla hans frågor. Igår var det mycket tankar kring valpen som vi ska köpa -Torsten!
 
När vi kom in så krashade jag bredvid mannen i soffan och låg och surfade runt lite b la på Ellos hemsida och de har ju fått in en del från Odd Molly nu! B la den här klänningen som jag tycker är jättefin!
 
 
 
Vet dock inte om den skulle bli använd här hemma men fin är den!
 
Kollade också igenom Lolas Majkatalog för femtioelfte gången och försökte bestämma mig för vad jag gillar mest. Svårt.....ska dock försöka vara lite mogen och köpa sådana plagg som jag verkligen kommer att använda.
 
Svårt sugen på dessa -  Boulevard clogs! 1290:- kommer de att kosta.
 
 
Den här kombon tycker jag ju är klockren och kul att se plaggen på en tjej som är liiiiite större än de andra modellerna, de är superfina men väger väl ungefär hälften av vad jag väger...
 
 
Den här toppen är ju precis min modell med V-ringningen i halsen, perfekt för mig som har kort hals!
 
 
Den tunna koftan sen är ju liksom bara SÅ snygg till allt!
 
 
 
Ja jag får nog fundera vidare och kanske köra ett rensningsrace till i min garderob....finns ju plagg där i som inte använts på länge men som jag ändå drar mig lite för att sälja.....knasig.....
 

Hade jag så smala snygga ben som modellen har då skulle jag köpa ett par jeansshorts på en gång men med mina timmerstocksben......nääääää.....; )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Superfin klänning! :)

Svar: Eller hur!! :)
Marita

Kommentera inlägget här :