Att ha fastnat i vinkelvolten

publicerat i Barnen, Dagens outfit, House of Lola, Torsten,;
Ja just nu känns det som att mitt liv bara kretsar kring 2 saker....Torsten och Lola!
Iofs så vet jag ju att det alltid är så i säsongsstart, mycket visningar inplanerat och så en hundvalp på det som kräver både tid och engagemang.
 
Jag hade ju som sagt visning onsdag t om söndag förra veckan och eftersom G var borta och jobbade samtliga dessa dagar så innebar det att det fick bli lite pusslande med barnvakt och dylikt.
 
På lördagen så var barn och hundar själva ett par timmar medans jag var iväg på visning och när jag kom hem så insåg jag att alla behövde lite frisk luft så jag packade in hela possit i bilen och åkte ut i skogen!
 
En bit bakom mitt jobb så finns det världens finaste skog! En riktig trollskog med mossa och ett magiskt ljus! Där kan man gå helt själv vilket innebär att hundarna ( eller ja speciellt en liten vilding) kan röja runt bäst han vill! Perfekt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Riktigt mysig runda och både barn och hundar blev trötta - målet uppnått!!
 
Annars har det som sagt varit mycket visningar och jag tror -  helt otippat  - att mitt favorit plagg denna kollektion är en saffrans gul kofta! Och jag som inte äger ett enda gult plagg sen tidigare!
 
 
Detta var min visningsoutfit i lördags. Sign cardie saffron och Banshee dress blå
 
Ääääälskar allt på denna bild!! Så läckert med saffron till svart!
 
 
 Gårdagens outfit. Typical tess dress, wrinkled leggings, lane low boots och så koftan då...; )
 
 
Typical tess dress är också en favorit, ska nog slå till på en i bordeaux också...
 
Idag ska jag träna på lunchen och sen hem och ut med hundarna, ingen visning och inget inplanerat idag så jag ska bara vara...ska bli sååå skönt! Imorgon är det både träning och föräldramöte så vi får se vad det blir.
 
Fredag tänkte jag att vi bara skulle mysa hela familjen eftersom jag åker bort lördag morgon och är borta hela helgen.
Tjejmilen med min bästa Erika!! Ska bli så kul!!

Kommentera inlägget här :