Fortsätta preppa!

publicerat i Barnen, Torsten,, Träning;
Igår efter jobbet så ruschade jag hem och ut med hundarna och sen iväg och klippte Moa hos en kompis. Hon både klippte och lockade och hon blev sååå fin och nöjd!
 
 
 
Skönt att ha det gjort innan skolstarten!
 
Sen for vi hemåt igen och hann förbi och köpa färg och var in en sväng på Netto och skulle köpa några fina kuddar som jag sett där men de var tyvärr slut.
Jag klickade hem några småprylar  till Moas rum
 
 
Mörkgrått överkast, tänkte piffa upp med lite rosa och turkosa kuddar sen.
 
 Ny lampa då hon tycker den hon har från SIA är lite barnslig.
 
Hon är ju stor tjej nu och vill ha ett stor tjej rum. Så idag ska jag fortsätta att tömma ur hennes rum och imorgon drar hon och jag till Ikea.
Sen är planen att jag ska kunna måla första lagret på söndag så förhoppningsvis så är rummet klart till mitten på nästa vecka med allt plock och fix!
Då är det bara att ge sig på Filips rum för han vill också få en uppfräschning. Vi får se vad vi hittar på i hans rum!
 
Såg en sååå snygg kappa igår också...har alltid velat haft en snygg kappa och denna var verkligen precis min stil!
 
 
 
Från Alvas hus och kostar 1500:-
 
Har även anmält vår lilla kille till hans första utställning!! Kul!!
 
 
Busblicken!!
 
Igår var det intervaller med styrka som var dagens träning och idag blir det detta efter jobbet!
 
 
 
Ha en bra onsdag allihopa!! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Precis den fina kappan som jag fastnat för. Så snygg men jag tror jag behöver pröva den. Rädd för att se ut som Teskedsgumman i den modellen.

Kram Ulrica

Svar: Ja lite svår modell :/
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :