Fredag och kalashelg!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, i-landsproblem, Önskelista;
I vår lilla stad så är det varje år en medeltidsvecka i Augusti och då händer det en massa saker på stan, jag är lite dålig på att besöka allt men något som vi alltid går på är riddarspelen.
Så igår hade jag bokat biljetter till mig och barnen plus en kompis till Filip. G jobbar ju tyvärr alltid så det är sällan han kan vara med..
 
Men innan vi åkte iväg så blev det en skogspromenad för att få ur Torsten lite energi, han skulle ju vara ensam hemma i ett par timmar och så länge har vi inte lämnat honom förut...hjälp!
 

I skogen var vi tvungna att stanna och kolla på kompisarna i hagen som vanligt....
 
 
Moa fick hantera Torsten! Stolt tjej!
 
Sen gav vi oss av och vi hade sån otur att det kom en regnskur precis innan det började så både jag och barnen blev rätt blöta....men men...det är ju bara vatten och barnen var nöjda ändå!
 

Hela ligan!
 
 
 
 
 
Det var ju dock rätt kallt och jag insåg att jag skulle behöva en jacka som är lite mittemellan vårjacka och vinterjacka så därför klickade jag hem denna från Ellos idag med 25% rabatt ( gäller även på varumärken med koden 345814)
 
 
 
 
 
Jag är också så sjuuuukt sugen på dessa snygga!
 
 
Från Malene Birger
 
 
 
Sjukt snygga och sjukt dyra.....tyvärr!!
 
Dagens idag blev mjukt och skönt eftersom jag är snortrött...kommer ju aldrig i säng med valp och ungar som aldrig vill sova...
 
Eastern, oyster och sign cardie!
 
Börjar bli stor nu....
 

Jacka och halsduk på morgonprommisen...och ett svullet öga....har varit svullet och irriterat i 3 dagar nu....mkt tröttsamt!
 
Nu iväg och träna och sen kalas och sen utgång ikväll!! Imorgon kalas igen och på söndag barnkalas!! Och sen är det måndag igen...tjohooo....

Kommentera inlägget här :