Tisdag

publicerat i Jag;

Ligger fortfarande i sängen men borde verkligen sätta fart, ska vara hos veterinären m Torsten för spruta om en timme.
Igår var en skön dag! Började med besök av en kompis och hennes minsta dotter för lite fika och skvaller.
G och F åkte till Örebro och jag skjutsade M till en kompis så det var bara jag och vovvarna hemma.
Planen var att rensa garderober men jag hamnade i solen på altanen med en bok.. Så skönt!!
Får fortsätta idag istället eftersom G skulle åka in till jobbet idag med.
Men först veterinären och så träna lite på gymmet ihop med en kompis.
En ny bekantskap som jag träffat via träningen - supergo tjej!

Trött hund än så länge..

Imorgon hoppas jag på sol så vi kan åka till badet men annars går vi försöka hitta på ngt annat, vi behöver "rasta" barnen lite grann! ;)
Torsdag grillkväll och lördag åker jag och mannen till Stockholm alldeles själva - det ska bli SÅ skönt.

Kommentera inlägget här :