Helg och sol och löning!

publicerat i Dagens outfit, Vårlängtan, shopping;
Ja kan det bli så mkt bättre! Har haft en sisådär vecka vad gäller träning, hann inte med att träna varken måndag, tisdag eller onsdag pga kurs och bortrest make men igår blev det box och idag körde jag lunch pass med Erika! Så grymt kul att köra med henne!!
Idag körde vi en WOD med utfallssteg med vikter, burpees och farmers walk och sen tunga marklyft! Härligt!!
 
Planen är att springa en sväng imorgon, halvmaran närmar ju sig med raska kliv....hjälp!!
 
Igår invigde jag mina nya Lola skor och matchade med en kavaj som är SÅ fin men som jag använder alldeles för sällan, känner mig liksom FÖR proper i kavaj...larvigt jag vet.. Men igår skulle jag sitta på möte hela dagen så då tycker jag att det passar att vara lite proper!
 
 

Nya skorna!
 
 
 
Idag så blev det betydligt mer ledigt, speciellt när man tränar på lunchen så vill jag ha sköna kläder som är lätt att hoppa i!
 
Eastern pants,linne och Copenhagen coat och på fötterna Asphalt boots. Bara gamla godingar idag!
 

Filter är bra, då syns det inte lika bra hur trött man är...
 
Ikväll blir det soffhäng med avbrott för att hämta M som ska på disco och imorgon så får jag besök av en gammal kompis som ska fira mig lite i efterskott. Söndag har jag visning och sen tjopp så var det måndag igen men då har iaf barnen ledigt så då kanske jag kan smita iväg lite tidigare på morgonen.
 
Jag slog till på en sån här snygging idag!
 
 
 Har funderat länge och när jag idag fick tillbaka pengar för en reklamation som jag gjort hos Lola och det gick på ett ut!
 
Jag tänker denna med converse, jeans och en stor halsduk till våren! Mmmmmm!
Längtar till våren nu!!

Kommentera inlägget här :