Hemma igen!

publicerat i House of Lola, Vardag, inspiration;
Pust! Så skönt att vara hemma igen.. 2 dagars kurs på det här fina stället! 





Synd bara att vi satt inomhus hela tiden..

Jag åkte tidigt igår morse och eftersom jag skulle ut och träffa lite folk så passade jag på att klä mig lite finare än vanligt och ha kavaj! 



Starch Sally blazer, Diamond pants och lane Low boots


På tåget! 



Jag sov kvar hos syrran och vi åkte till Mall of Scandinavia och gick en sväng. Galet stort och sjukt mkt affärer men jag är inte så galet imponerad ändå faktiskt.. Upplevde det som lite rörigt.
Vi avslutade iaf med att äta på Vapaiano som ligger därinne och det var otroligt gott som vanligt! 
Sen hem igen och tittade lite på TV innan vi hoppade i säng. 
Jag sov bättre än på länge så jag vaknade utvilad för en gångs skull! Så skönt!

Dag 2 blev det lite mindre med Lola


Långkofta Lindex, simply tee ls (Lola), byxor H&M och mina kära Lane Low boots. 

Fick hem dessa snyggingar i måndags





Fashionista sneakers i cognac. 

Nu ska jag bara gå in dem också så kommer de bli perfekta! 

Fick oxå hem dessa




Avenue sneakers

Medans jag var borta så var G och barnen till frissan och Moa klippte av sig håret!! Vi har pratat om det men jag trodde inte hon skulle göra det men hon blev SÅ fin!! 






Nu strax finalen på hela England bakar och sen hopp i säng! 


Kommentera inlägget här :